Profesor w Instytucie Podstaw Informatyki PAN, członek Europejskiej Akademii Nauk (Akademia Europaea) członek honorowy i były prezes Polskiego Towarzystwa Informatycznego. W latach 1990-2010 prezes zarządu A. Blikle Sp. z o.o., dziś członek rady nadzorczej. Członek blisko 30 organizacji w tym Komitetu Mazowieckiej Nagrody Jakości, Rady Języka Polskiego PAN i Rady Fundacji FOR. Prezes stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych i honorowy prezes Centrum im. Adama Smitha. „Człowiek Jakości Roku 2010” przyznany przez Kongres polskich Menedżerów Jakości ISO POLAND 2011. Prowadzi własną firmę doradczą.
dr hab. Magdalena Kachniewska – Profesor w Katedrze Turystyki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, członek Rady Współpracy z Biznesem i Rady Programowej KGS SGH. W kadencji 2012-16 członek Senatu Uczelni i Dziekan Studium Magisterskiego.
Konsultant wiodący na etapie rozruchu ponad 30 obiektów hotelowych w Polsce. Propagatorka koncepcji zastosowania nowych technologii w turystyce (członek Rady Naukowej e-TravelForum, przewodnicząca kapituły konkursu „New.Tech.New.Travel”).
Doświadczenie menedżerskie gromadziła w instytucjach państwowych i prywatnych (w tym między innymi prezes zarządu spółki Efekt Hotele S.A, dyrektor generalny hoteli Best Western Krakow Premier i Express by Holiday w Krakowie oraz członek Rady Nadzorczej Europejskiego Funduszu Hipotecznego, zarządzającego 4 polskimi hotelami).
Doradca organizacji turystycznych oraz podmiotów aktywnych na gruncie ekonomii współpracy. Członek Rady Naukowej Szlaku Kanału Elbląskiego oraz Komitetu Naukowego NETOUR Project – “Network for Excellence in Tourism through Organizations and Universities”.
Współautorka licznych ekspertyz dotyczących rynku turystycznego oraz ponad 200 publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu zarządzania w turystyce.
Wiceprezes Zarządu Orbis S.A., Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego
Ireneusz Węgłowski od 1991 roku jest Wiceprezesem Zarządu Orbis S.A. Działał w Orbisie w obszarze zarządzania nieruchomościami hotelowymi, uczestniczył także w restrukturyzacji spółki, która miała na celu zmianę modelu biznesowego i skupienie się na hotelarstwie, jako podstawowej działalności firmy. Jest doświadczonym praktykiem i specjalistą w dziedzinie transakcji hotelowych. Z powodzeniem brał udział w realizacji wielu projektów zbycia niestrategicznych dla spółki nieruchomości.
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, zrealizował Program Rozwoju Zawodowego w Szkole Administracji Hotelowej Cornell University w Ithaca (USA).
Ireneusz Węgłowski jest także Prezesem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego – organizacji reprezentującej interesy polskich hotelarzy na szczeblu lokalnym, krajowym i Unijnym. IGHP jest członkiem międzynarodowej organizacji HOTREC, zrzeszającą hotele, restauracje i kawiarnie w Europie.
Joanna Kulesza – praktyk hotelarstwa, trener, konsultant z zakresu sprzedaży i marketingu, polityki cenowej i zarządzania hotelem. Zajmowała stanowiska kierownicze w jednym z hoteli OST Gromada. Przez 10 lat tworzyła struktury IBB Andersia Hotel, gdzie była Revenue & front office managerem. Współpracuje z Instytutem Rynku Hotelarskiego, wspomaga otwarcia obiektów, przeprowadza audyty, wspiera procesy obsługi i sprzedaży. Kilkunastoletnie doświadczenie w branży wykorzystuje obecnie w pracy w Profitroom – lidera wśród dostawców technologii dla hoteli, gdzie pracuje nad automatyzacją codziennych procesów operacyjnych w hotelu.
Ekspert ds. email marketingu, trener, manager. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu.
Ekspert email marketingu, współtwórca sukcesu wielu kampanii nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, Kreatura, WebStar Creative czy Mixx Awards. Autor książki „Świeże podejście do email marketingu”, a także współautor innych w tym bestselerowej “E-Marketing, współczesne trendy. Pakiet Startowy”. Mówca na największych konferencjach branżowych, takich jak InfoShare, InternetBeta, Forum IAB.
Michał Kumala – jest absolwentem Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Zaraz po zakończeniu studiów rozpoczął swoją przygodę z hotelarstwem, zajmując się początkowo marketingiem, a następnie zarządzaniem obiektami hotelarskimi. Po prawie dwudziestu latach kierowania hotelami, głównie cztero- i pięciogwiazdkowymi, o branży HORECA wie prawie wszystko. Obecnie, jako ekspert w dziedzinie zarządzania obiektami hotelarskimi, dzieli się swoją wiedzą, prowadząc własną firmę doradczą HORECA-SMART (www.horeca-smart.pl). Wspomaga właścicieli i menedżerów obiektów wypoczynkowych od etapu planowania budowy hotelu, poprzez realizację tego zadania, aż do etapu końcowego, czyli rekrutacji najlepszej kadry pracowniczej oraz organizacji działań związanych z promocją i marketingiem obiektu. Prowadzi liczne szkolenia i treningi dla pracowników hoteli oraz dla kadry zarządzającej obiektami wypoczynkowymi i gastronomicznymi. Współpracuje z właścicielami hoteli, przeprowadzając dla nich kontrole i audyty działalności ich obiektów, a następnie proponuje wdrożenie procedur poprawiających funkcjonalność, organizację
i wydajność pracy oraz podnoszących jakość oferowanych usług. Jest człowiekiem wymagającym – nie tylko od innych, ale również od siebie. Hotelarstwo jest jego pasją, a nie tylko pracą, dlatego stara się na bieżąco podnosić swoje kwalifikacje, na bieżąco śledzi trendy i nowości w branży HORECA.
Profesor nadzwyczajny w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w szeroko rozumianej współpracy (pojedynczej i sieciowej) przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem wymiaru międzynarodowego. Stypendystka m.in. J. Fulbrighta (Carlson School of Management, University of Minnesota) oraz Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej. Od lat jest zaliczana do najlepszych wykładowców w SGH (TOP 10). Jej habilitacja (Kooperencja przedsiębiorstw. Czynniki sektorowe i korporacyjne) została uznana przez Komitet Nauk o Zarządzaniu Polskiej Akademii Nauk za najlepszą obronioną w latach 2007-2009. Zainteresowania naukowe z powodzeniem łączy z działalnością poza Uczelnią. Współpracuje merytorycznie z centralnymi urzędami państwowymi (Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Innowacji, Polska Agencja Inwestycji i Handlu), instytucjami międzynarodowymi (ONZ, Światowe Forum Ekonomiczne w Genewie), instytutami badawczymi (Instytut Lotnictwa), międzynarodowymi firmami doradczymi oraz licznymi przedsiębiorstwami polskimi i zagranicznymi. Autorka i współautora licznych projektów badawczych i ekspertyz na rzecz biznesu oraz o charakterze państwowym. Inicjatorka i koordynatorka kilku międzynarodowych projektów badawczych (np. współpraca Instytutu Lotnictwa z NIAS – Nevada – w obszarze bezzałogowych systemów latających).
Kierownik studiów EMBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.
Doktor hab. nauk ekonomicznych w dyscyplinie finanse, profesor nadzwyczajny w Instytucie Finansów Korporacji i Inwestycji SGH. Kierownik Zakładu Zarządzania Ryzykiem w Instytucie Finansów Korporacji i Inwestycji SGH. Absolwent (magisterium) Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (studia podyplomowe z zakresu prawa handlowego). Wieloletni praktyk gospodarczy – Dyrektor Departamentów Ryzyka i Klientów Korporacyjnych wiodących instytucji finansowych, obecnie ekspert w Biurze Informacji Kredytowej. Przez wiele lat Ekspert Organizacji Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju Przemysłowego UNIDO. Z ramienia Banku Światowego Recenzent wycen przedprywatyzacyjnych w Ministerstwie Skarbu Państwa, głównie z sektora energetycznego i kopalni. Autor lub współautor ponad 100 publikacji z dziedziny finansów przedsiębiorstwa. Specjalizuje się w finansach przedsiębiorstwa, w tym w szczególności w rachunku efektywności inwestycji oraz zarządzaniu ryzykiem. Prowadzi zajęcia zarówno w ramach studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych jak i kursów, szkoleń i warsztatów dla instytucji finansowych i przedsiębiorstw.
Doktor nauk ekonomicznych, specjalność: rachunkowość i finanse. Adiunkt w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie, gdzie kieruje Katedrą Rachunkowości. Prowadzi wykłady i szkolenia, jest konsultantem przedsiębiorstw z zakresu rachunkowości zarządczej, controllingu oraz finansów, współpracując m. in. z firmą Ernst&Young. Prowadzi badania w zakresie pomiaru efektywności organizacji z wykorzystaniem miar finansowych i niefinansowych, autor ponad 50 publikacji naukowych z dziedziny rachunkowości i finansów, w tym monografii „Controlling w realizacji usług publicznych gminy” (Wolters Kluwer, 2007). Od wielu lat współpracuje z biznesem, pełniąc kierownicze funkcje w obszarze rachunkowości i finansów. W latach 2011-2013 był Członkiem Zarządu, Dyrektorem Ekonomiczno-Finansowym w jednej ze spółek Grupy Kapitałowej PKN ORLEN. Aktualnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego Pionem Finansów Poczty Polskiej SA, łącząc pracę naukowo – badawczą z praktyką.
dr Piotr Cybula, radca prawny – absolwent studiów magisterskich (2001 r.) i doktoranckich (2007 r.) na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Przygotował pracę doktorska w Katedrze Prawa Cywilnego WPiA UJ na temat „Umowa o imprezę turystyczną w polskim prawie cywilnym”. W 2008 r. ukończył aplikację sądową przy Sądzie Okręgowym w Krakowie. Adiunkt w Zakładzie Prawa na Wydziale Turystyki i Rekreacji AWF w Krakowie. W latach 2010-2018 adiunkt w Katedrze Zarządzania Marketingowego i Turystyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie. Członek International Forum of Travel and Tourism Advocates. W pracy zawodowej jako nauczyciel akademicki i radca prawny specjalizuje się w problematyce prawnych aspektów turystyki. Autor i redaktor wielu publikacji z zakresu prawa turystycznego. Posiada bogate doświadczenie jako prowadzący szkolenia z zakresu prawnych aspektów turystycznych oraz jako prelegent na konferencjach naukowych i branżowych z tego obszaru. Od 2008 r. prowadzi blog Prawo turystyczne (prawoturystyczne.com).
Pracownik Katedry Informatyki Gospodarczej na Wydziale Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej. Posiada bogaty dorobek badawczy i dydaktyczny w obszarze stosowania metod ilościowych w praktyce gospodarczej. Jej badania naukowe dotyczą przedsiębiorczości i szeroko rozumianej innowacyjności przedsiębiorstw. Swoją uwagę badawczą koncentruje głównie na wykorzystaniu metod statystycznych w budowaniu metodyki oceny modeli biznesu. Kolejny obszar zainteresowań naukowych i praktycznych to wykorzystanie badań typu foresight. Była członkiem zespołu badawczego przy projektach: „Foresight technologiczny «NT FOR Podlaskie 2020». Regionalna strategia rozwoju nanotechnologii” oraz „Narodowy Program Foresight – wdrożenie wyników”. Przeprowadzała badania dla Mazowieckiego Centrum Informacji Gospodarczej pod nazwą „Regionalny foresight gospodarczy. Scenariusze wzrostu gospodarczego województwa mazowieckiego”. Autorka wielu publikacji naukowych związanych z modelami biznesu, upadłością przedsiębiorstw, foresightem gospodarczy i technologicznym. Odbyła staż naukowy w Manchester Institute of Innovation Research University of Manchester. Posiada doświadczenie w praktyce gospodarczej jako członek Rady Nadzorczej jednej z białostockich spółek z o.o. Jest członkiem zarządu komercyjnej firmy badawczej – Instytutu Badań i Analiz VIVADE Sp. z o.o. – realizującej badania społeczne i gospodarcze. Członek Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, IEEE Engineering Management Society, International Society for Manufacturing, Service and Management Engineering. Sekretarz Rady Naukowej Oddziału TNOiK w Białymstoku. Redaktor statystyczny czasopisma naukowego Engineering Management in Production and Services.
Pracownik Katedry Transportu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w latach 2013-2016 kanclerz SGH, w latach 2006-2008 kanclerz Akademii Medycznej w Warszawie i Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Absolwent SGH i wieloletni pracownik Katedry Zarządzania Projektami Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, współtwórca i wykładowca Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami SGH. Kierownik projektów i konsultant w dziedzinie zarządzania projektami, w tym finansowanymi ze środków UE. Członek międzynarodowej grupy ekspertów powołanej w celu doskonalenia europejskich metodyk zarządzania projektami. Menedżer, od kilkunastu lat wdrażający projekty w przedsiębiorstwach prywatnych i instytucjach publicznych. Współautor szeregu publikacji i popularnych podręczników z zakresu zarządzania i zarządzania projektami. Członek i były Prezes Zarządu Stowarzyszenia Menedżerów Projektów, członek PMI i IPMA, propagator idei zarządzania projektami w środowisku akademickim, biznesowym i społecznym.
Piotr Staszkiewicz, biegły rewident, adiunkt w Instytucie Finansów
Korporacji i Inwestycji Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w
przeszłości pracownik Ernst and Young, Najwyższej Izby Kontroli,
Komisji Nadzoru Finansowego. Prowadził wykłady w City University,
Słowacja oraz Collegium Civitas. Wykładowca na studiach podyplomowych
SGH: Akademii Profesjonalnego Inwestowania, Akademii Ubezpieczeń. W
2001 uzyskał prawo wykonywania zawodu rewidenta w Wielkiej Brytanii
wydane przez Association of Chartered Certified Accountants. W latach
2009-2012 powołany przez Ministra Finansów na członka Komisji
egzaminacyjnej dla kandydatów na biegłych rewidentów. Rewident o
bogatym doświadczeniu zawodowym zarówno w Polsce jak i za
granicą.Autor oraz współautor licznych artykułów opublikowanych m.
in. w takich czasopismach jak:Účtovníctvo Audítorstvo Daňovníctvo
czy World Journal of Social Science. Pasjonat turystyki pieszej.
Rafał Abramczyk: CEO w hotelAG, odpowiedzialny za kompleksowy nadzór nad wszystkimi projektami hotelowymi prowadzonymi przez grupę oraz wytyczanie strategii i planów dalszego rozwoju. Jako pierwszy w Polsce wprowadził międzynarodową sieć hotelową na rynek condohoteli (Golden Tulip Międzyzdroje i Golden Tulip Gdańsk). Z powodzeniem koordynował i nadzorował otwarcia hoteli zarówno od strony operacyjnej jak i inwestorskiej. Obiekty zarządzane przez Rafała Abramczyka wielokrotnie zdobywały nagrody, m.in.: „Oscar” branży budowlanej – Budowa Roku 2013 dla Golden Tulip Gdańsk, przyznawana m.in. przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju; Inwestycja Roku Rynku Hotelarskiego 2013 dla Golden Tulip Gdańsk a także Najlepszy Hotel Wypoczynkowy 2012 dla Golden Tulip Międzyzdroje. Jako Dyrektor Generalny Condohotels Ostróda był odpowiedzialny za wszystkie działania operacyjne a także projekt pre-openingu i otwarcia nowych hoteli (m.in. Willa Port Resort). Pracując dla Louvre Hotels w Polsce uczestniczył w otwarciu kompleksu trzech hoteli w Warszawie (Golden Tulip- ex Kyriad Prestige, Campanile i Premiere Classe). Następnie, jako dyrektor zarządzał operacyjnie pierwszym sieciowym hotelem ekonomicznym w Warszawie zdobywając nagrodę dla Najlepszego Hotelu Ekonomicznego 2008 roku.
Od 26 lat nieprzerwanie związany z gastronomią. Od 2008 r związany z grupą hotelową ORBIS i siecią hotelową ACCOR. Od 2003 do 2008 Szef kuchni w hotelu 4* oraz 5* . Od 2008r F&B Corporate w Grupie Hotelowej ORBIS oraz dyrektor hotelu. Twórca brandu Restauracji WINESTONE i obecnie dyrektor zarządzający ( obecnie 16 restauracji w Europie). Współtwórca „konstruktywizmu kulinarnego” który nawiązuje do sztuki abstrakcyjnej na talerzu. Prowadził wykłady na Uniwersytecie Śląskim oraz Uniwersytecie Łódzkim oraz w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie z Zarządzania Gastronomią i specjalizacji : Projekty F&B oraz zarządzanie kosztami w F&B. Specjalista od systemów gastronomicznych Micros i Materials Control.
Odkrywca smaków i promotor prostoty w sztuce kulinarnej dzięki zachowaniu autentyczności i szczerości podejścia do gościa. Pasjonat lokalnego jedzenia i wina szczególnie, nieznanych szczepów z najodleglejszych krańców świata.
Mentor AIP Business Link, członek rady ekspertów ośrodka analitycznego THINKTANK, certyfikowany coach International Coaching Community, wykładowca akademicki. Konsultant biznesowy, współpracujący z firmami na całym świecie.
Opublikował dziesiątki artykułów dotyczących zastosowania psychologii w biznesie. Jest autorem prowokujących książek dotyczących wdrażania zmian w środowisku pracy i środowisku domowym, m.in.: „Pracować i nie zwariować”, „Biznes czyli sztuka budowania relacji”, „Życiologia”, „Jak pies z Kotem” oraz „Głaskologia”. Gościnnie pojawił się także w pozycji „Dekalog Szczęścia”, jako ekspert w zakresie porządkowania otoczenia biznesowego.
Ekspert w dziedzinie komunikacji, negocjacji i rozwiązywanie konfliktów, przywództwa i zarządzania ludźmi. Doświadczony trener biznesu, coach i konsultant. Humanista, socjolog. Praktyk zarządzania i pracy z klientem.
Na przełomie milleniów związany z Agora S.A.- Grupą Radiową, jako Dyrektor Sprzedaży i Regionalny Dyrektor Sprzedaży, a także Członek Zarządu w spółkach Holdingu. Od 2004 roku pod własną marką pomaga ludziom stawać się samodzielnymi, odpowiedzialnymi, myślącymi i odważnymi liderami i specjalistami.
Na co dzień pracuje między innymi z branżą farmaceutyczną, paliwową i logistyczną, przemysłem nowych technologii, handlem, bankami i firmami ubezpieczeniowymi, branżą medyczną, mediami i firmami reklamowymi, oraz wieloma, wieloma innymi (www.manthey.pl).
Od 2006 roku nauczyciel akademicki w warszawskim Collegium Civitas, a od 2014 roku także w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN (eMBA i eDBA).
Maja Meissner od 2010 prowadzi wraz z Partnerami własną firmę doradczą www.meissnerandpartners.com Meissner & Partners Executive Search and Organizational Development, zajmującą się przede wszystkim doradztwem personalnym/rekrutacją na najwyższe stanowiska menadżerskie. Wcześniej zdobywała doświadczenie konsultanckie, jako partner w ARETES Consultants.
Początkowo pracowała w czołowych międzynarodowych wydawnictwach, gdzie odpowiednio pełniła obowiązki dyrektora generalnego, dyrektora marketingu i PR, szefa sprzedaży. Kierowała również PR i marketingiem farmaceutycznym amerykańskiej korporacji. Jest dyrektorem zarządzającym firmy medycznej HIFU Clinic Centrum Leczenia Raka Prostaty, jest również członkiem Rady Programowej Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet.
Ukończyła zarządzanie w Międzynarodowej Szkole Zarządzania FP w Warszawie i była stypendystką East Central European Scholarship Program – Marketing i Public Relations przy Georgetown University w Waszyngtonie/University of Wisconsin,
Ukończyła także program Corporate CoachU oraz Coaching Systemów Relacji – program ORSC (Organization and Relationship Systems Coaching), a także Erickson College International Program: Dremwork and Advanced Mataphors, Family Coaching, Mindfullness – akredytowane przez ICF. Jest aktywnym członkiem International Coach Federation. Posługuje się certyfikatem MPA® oraz EASI® Master Person Analysis – narzędziami wspierającymi rekrutację oraz rozwój kariery zawodowej pracowników. Prowadziła szereg warsztatów rozwojowych i treningów skierowanych do wyższej kadry menadżerskiej.
Ekspert rynku MICE. CEO firmy doradczej MICE & Venue Consulting. Wykładowca, prelegent konferencji branżowych, szkoleniowiec. Członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce oraz MPI Poland Chapter.
Z branżą eventową i hotelarską związana od 16 lat. Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym przez niemal 10 lat sprawowała funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji. Twórca projektu edukacyjnego Studium Event Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Odpowiedzialna za współpracę z uczelniami wyższymi w zakresie tworzenia nowych programów edukacyjnych z zakresu event managementu w tym m.in. z AWF Warszawa, UE w Krakowie, WSTiE w Suchej Beskidzkiej oraz CKP w Łodzi. Autorka programu studium oraz licznych szkoleń z dziedziny event management, event marketing oraz MICE Venue Management.
Dyrektor Programowa czterech konferencji Event Biznes poświęconej znaczeniu i wartości event marketingu oraz eventu jako skutecznego narzędzia biznesowego. Członek Rady Programowej Konferencji.
Przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Odpowiedzialna za obsługę cateringów zewnętrznych w Mazurkas Catering w tym realizacji do 1500 osób. Przez 6 lat związana z Hotelem NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów.
Prelegentka i panelistka wielu konferencji branżowych z zakresu event marketingu, event managementu, tematyki MICE, hotelarstwa oraz dostosowywania przestrzeni lokalizacji do eventu. Autorka licznych publikacji min dla magazynów: Hotelarz, Event Management Polska, MICE Poland, MICE Venue, Hotel Biznes, Ohh Magazine i wielu innych. Laureatka konkursu Tourism Trends Awards. Wyróżniona dwukrotnie tytułem Ekspert podczas konferencji Hotel Meeting 2018. Jurorka w konkursach „Hotel z Pomysłem” (Hotelarz), „Top Event FBE” (Forum Evential) oraz „Najlepsze wydarzenie lata” (Brief). Wieloletni członek Rady Etyki branży eventowej.
Ilona Porwoł – zawodowo związana z branżą hotelarską od ponad 30 lat. Zajmowała wiele stanowisk operacyjnych i kierowniczych w hotelach Grupy Hotelowej ORBIS SA na terenie Śląska – w Katowicach i Sosnowcu. Była 7 lat dyrektorem hotelu Mercure w Cieszyn, gdzie przeprowadziła rebranding hotelu. Zarządzała hotelem Mercure Opole, który przygotowywała do procesu sprzedaży. Od ponad 2 lat jest dyrektorem generalnym hoteli Novotel Wrocław City & Ibis Budget Wrocław Południe we Wrocławiu należących do Grupy Hotelowej ORBIS SA oraz światowej sieci hoteli Accor.
Absolwentka Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach. Posiada też dyplom studiów podyplomowych Międzynarodowego Studium Menedżerskiego oraz dyplom ukończenia studiów podyplomowych Przygotowania Pedagogicznego. Kontynuuje pracę naukową pisząc pracę doktorską na temat kompetencji menedżerów najwyższego stopnia w hotelarstwie. Autorka licznych publikacji w wydawnictwach naukowych i konferencyjnych.
Prowadziła zajęcia w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowiach na studiach dziennych zaocznych i podyplomowych z przedmiotów hotelarskich. Współtworzyła program naukowy podyplomowych studiów hotelarskich w Górnosląskiej Wyższej Szkole Handlowej Międzynarodowe Zarządzanie w Hotelarstwie. Była wykładowcą podczas II seminarium z cyklu „Kształcenie i preorientacja zawodowa w cyklu życia” na Wydziale Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, społecznie wspiera takie inicjatywy naukowe jak Festiwal Nauki w Wyższej Szkole Biznesu w Cieszynie.
Swoim podejściem do zawodu hotelarza inspiruje przyszłych adeptów sztuki hotelarskiej do rozwoju swoich kompetencji i zdobywania kolejnych szczebli w karierze zawodowej, co jest dla niej największym sukcesem zawodowym.
Założyciel i Prezes Nogravity Sp. z o.o., doświadczony praktyk wdrażania nowych technologii, tworzenia inteligentnych rozwiązań i adaptacji niekonwencjonalnych rozwiązań na gruncie IT. Pracując na stanowisku Dyrektora Generalnego Global-Lab zaangażował się w liczne projekty proekologiczne, promując jednocześnie ideę społecznej odpowiedzialności biznesu.
Pomysłodawca promocji turystki przy użyciu nowoczesnych narzędzi VR. Specjalista w zakresie systemów telekomunikacyjnych oraz promotor koncepcji wykorzystywania małych stacji bazowych do mierzenia przepływów ludzkich. Pracę łączy z pasją podróżniczą odwiedzając regularnie największe wydarzenia z branży New Tech na świecie. Pasjonat IoT, Kryptografii (autor pracy: „Kryptograficzne metody ochrony informacji w systemach i sieciach teleinformatycznych” 2017) oraz niekonwencjonalnych użyć blockchain.
Autor licznych artykułów przybliżających korzyści oraz możliwości płynące z wykorzystania technologii przyszłości. Wiedzą z pogranicza IT oraz inżynierii umiejętnie posługuje się w projektach związanych z ochroną środowiska, ze szczególnych uwzględnieniem ochrony klimatu. Jest twórcą urządzeń monitorujących jakość powietrza oraz autorskich programów szkoleń, związanych z wpływem zanieczyszczeń powietrza na życie codzienne. Opracował koncepcje i wdrożył wiele projektów dla start-up’ów, instytucji rządowych i pozarządowych m.in. z USA, Anglii, Arabii Saudyjskiej, Rumuni i Serbii. Działał na zlecenie Regulatory Agency for Electronic Comminications and Postal Services in Republic o Serbia, firmy Zdrovit, Ministerstwa Sportu i Turystyki i wielu innych liderów wdrażania nowych technologii.
Mateusz Zieliński praktyk hotelarstwa z zakresu sprzedaży i marketingu, miłośnik nowych technologii. Wiedzę z zakresu hospitality i MICE zdobywał w USA, a następnie w wielu polskich hotelach, Stadionie Narodowym. Specjalizuje się w uruchamianiu nowych inwestycji i optymalizacji przychodowej hoteli. Zawodowo związany m.in z North Woods Inn, Pałacem Wiejce, Hotelem Rzymskim i NH Hotels w Poznaniu, Hotelem Remes, Olandią i Hotelem Sułkowski. Piastował również stanowisko City Venue Managera podczas UEFA EURO 2012, będąc odpowiedzialnym za hotelowe pobyty drużyn w Polsce Zachodniej. Aktualnie w Profitroom pracuje z hotelami w całej Polsce wdrażając nowoczesne narzędzia przyśpieszające i optymalizujące procesy sprzedaży i marketingu w hotelach – CRM, Channel Manager, Booking Engine, Prosprzedażowe WWW, Payments, Marketing On-line.